----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ÚVOD ZABEZPEČOVACÍ ZAŘÍZENÍ TELEKOMUNIKACE DOCHÁZKOVÉ SYSTÉMY PŘÍSTUPOVÉ SYSTÉMY KONTAKT
> AKTUALITY
> ZAJÍMAVOSTI
> AKCE

DOCHÁZKOVÉ SYSTÉMY

Docházkový systém Porter
Přístupové a docházkové terminály

Porter je jednoduchý automatický docházkový systém pro malé a střední firmy, svou koncepcí však zvládne provoz i velkých firem. Systém využívá jako identifikační média bezkontaktní čipové karty nebo přívěsky. Celková variabilita systému je navržena tak aby uspokojila i ty nejnáročnější uživatele s důrazem na jednoduchost a spolehlivost. Uživatel má možnost vybrat si z několika typů docházkových terminálů a způsobu jejich připojení. Software Porter je určený pro opereční systémy Windows 95, 98, ME, NT, 2000 i XP a jako databázi používá velmi rozšířenou databází MS Access (*.mdb). Samozřejmostí aplikace je síťový provoz, dálková správa a automatické bezpečnostní zálohování databáze. Porter nabízí množství funkcí a sestav včetně exportu databáze nebo sestavy do různých formátů. Systém umožňuje připojení více docházkových terminálů, ovládání zámků, závor a turniketů.

Přehledové schéma systému Porter najdete zde.

Systém nabízí mimo jiné tyto standardní funkce:

  • Detailní seznam zaměstnanců
  • Detailní seznam vozidel
  • Seznam státních svátků
  • Seznam docházkových terminálů
  • Seznam klientských stanic s možností definice jejich práv
  • Tabulku průchodů (příchod-odchod)
  • Tabulku nepřítomnosti (manuální dopředná i zpětná editace záznamů)
  • Detailní přehled a filtr tabulky průchodů (možno zvolit libovolná kriteria pro filtraci)
  • Funkci pro standardní generování docházkových karet (píchačky)
  • Grafické znázornění přítomnosti zaměstnance
  • Nastavení až pro třísměnný provoz s možností nastavení automatického doplňování zapomenutých průchodů
  • Možnost vicenásobného přerušení pracovní doby
  • Třídění zaměstnanců dle středisek a sdružených středisek a následné možnosti filtrace v sestavách
  • Automatická kontrola duplicitních průchodů
  • Zálohování a obnovení databází a nepotřebných údajů o evidenci docházky
  • Aktualizace systému z www stránek
  • a další funkce . . .

Vzhled aplikace a celkové uspořádání jednotlivých panelů je plně ponecháno na fantazii uživatele s možností výběru z několika základních vzhledových schémat. Jednotlivé panely aplikace představují grafické rozhraní pro jednotlivé funkčí části programu Porter například:

Panel vstupních dat -zobrazení surových dat z jednotlivých terminálů.

Panel databáze - přehled aktuálně vybrané databáze pro editaci nebo pro sledování detailů o průchodech zaměstnanců.

Panel "Tablo" kde je v grafickém zobrazení prostřednictvím barevného rozlišení, okamžitá kontrola přítomnosti zaměstnanců na svých pracovištích. Pro tento panel je možno definovat obrázek na pozadí a umístit tak jednotlivé zaměstnance přesně na svá pracoviště.

Panel přítomnosti - sumární informace o přítomných, nepřítomných zaměstnancích s rozlišením důvodu nepřítomnosti (sl.cesta, nemoc, lékař, dovolená)

Panel připojených klientských uživatelů - názvy nebo IP adresy připojených klientských modulů

Panel datumu a času - informace o aktuálním datumu a čase

Další náhledy programu Porter

Manuální přidání akce

Dopředné i zpětné zadání nepřítomnosti

Úprava akce

Přidání-úprava zaměstnance

Podmínka pro měsíční karty

Grafický přehled přítomnosti

Tisková sestava karty docházky

Tisková sestava seznamu zaměstnanců

Copyright SOTEZA - 2010. Všechna práva vyhrazena e-mail: soteza @ soteza.cz, telefon: +420 604 605 484